Welkom Trapper stond op het digitale reclamebord van 2CV PartnerS.
De brug was voor deze dag speciaal vrijgemaakt.
Eerst de boel leegmaken en dan weer zorgvuldig in elkaar zetten.
Check, check, dubbel check.
Het voordeel als de boel nu toch helemaal open ligt dat je alles goed kan controleren.
Het druklager van de koppeling liep niet lekker.
Hierna kwam een onderdeel ter sprake waarover ik niet mocht schrijven.
Dit behoorde tot het "bedrijfsgeheim" van 2CV PartnerS.
Het is altijd goed dat meerdere ogen naar Trapper kijken.
Zelf heb ik een borgklip van de kantelmessen over het hoofd gezien.
Na deze dag weet ik ook waarom de deelnemers van een Raid altijd een reserve ventilator ( vin ) mee moeten nemen.
De koelventilator van Trapper begon al te scheuren en dan bedoel ik de metalen plaat rondom het slingergat.
Deze is nu vervangen maar over de verschillen in ventilatoren mocht ik mij niet over uitweiden.
Al met al heb ik een leerzame dag gehad.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten