13 maart 2013

Hoogte


Momenteel ben ik alles aan het nalopen.
Overal goed kritisch naar kijken.
Heeft er geen scheurvorming plaats gevonden ?

 
Kijk dit bevalt mij niet.
Natuurlijk kan ik het motorblok omhoog zetten maar daar zal ongetwijfeld een maximum stand aan zitten.
Welke dat is, is mij onbekend.
 
De carterbescherming loopt in een V.
Het is zonder meer een beresterke constructie, het motorblok is heel uit de strijd in Afrika gekomen.
 
 
Toch kan ik nog aanzienlijk ruimte winnen.
Laat ik dit maar niet aan Herr Maurice zien.
"Heraus damit !"
Toch wil ik met deze "uitlaat" testdraaien.
De normale diameter van de voordemper van een Walker-uitlaat is ongeveer 93 millimeter.
Door de voordemper, na het verwijderen van de demper, te halveren is de "diameter" teruggebracht tot 44 millimeter.
Wie weet kan ik dan normaal "converseren" met Lida met de volumeknop van het Rosenberg Trio "iets" naar beneden.
Hier alvast een voorproefje voor Spanje.
Lekker in je T-shirt buiten lopen, de omgeving in het filmpje is mij veel te groen, het is dan ook geen Spanje maar  stel je voor  in de hitte tussen het uitgedroogde gras, waauw dat is genieten.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten